BARVA PÍSMA A RAILU
BaseQ3 barva písma: bind x "say ^5:^7)", name "^1RiPPeR" ^1 - červená ^2 - zelená ^3 - žlutá ^4 - modrá ^5 - tyrkysová ^6 - fialová ^7 - bílá barva railu (jádra): color1 "barva" 1 - modrá 2 - zelená 3 - tyrkysová 4 - červená 5 - fialová 6 - žlutá 7 - bílá barva segmentu railu (vocasu okolo): cg_oldrail "0" color2 "barva" - barvy stejné hodnoty jako pro color1 ! cpma barvy čehokoliv: ^0 - černá ^1 - červená ^2 - zelená ^3 - žlutá ^4 - modrá ^5 - tyrkysová ^6 - fialová ^7 - bílá ^8 - oranžová ^9 - lehká modrá barva písma bind x "say ^5:^7)", name "^1RiPPeR" barva modelu / railu color "rail head body legs" - /pm modely !!! color1 "" - v CPM nanic ? :)) cg_forceColors "1" - nastaví spoluhráčům stejnou barvu jako máte vy - funguje pouze s /pm modely !!!! color2 "barva" -barva segmentu railu r_railSegmentLength "0" - vzdálenost segmentů 0 :) nejsou pak vidět - default 32, takový ty hnusný kolečka v jádře(nebo okolo) railu :) a žere to FPS! (zkuste hodnotu 1 a reloadtime 100 :D) barva protihráčů(enemymodel): cg_enemymodel "model/pm" (pm!!) cg_enemycolors "2222" barva zaměřovače: ch_crosshaircolor "5" OSP barva písma: bind x "say ^5:^7)", name "^1RiPPeR" ^0 - černá ^1 - červená ^2 - zelená ^3 - žlutá ^4 - modrá ^5 - tyrkysová ^6 - fialová ^7 - bílá ^8 - oranžová ^9 - šedivá barva modelu / railu:color1 "railcore head shirt legs" model "model/pm" (pm!!) color1 "0000" = default (bílá všechno) 0 - bílá 1 - červená 2 - zelená 3 - žlutá 4 - modrá 5 - fialová 6 - tyrkysová 7 - oranžová 8 - tmavší fialová 9 - lehká modrá cg_forceColors "1" - nastaví spoluhráčům stejnou barvu jako máte - funguje pouze pokud máte /pm model !!!! color2 "barva" - barva segmentu railu r_railSegmentLength "0" - vzdálenost segmentů 0 :) nejsou pak vidět - default 32, takový ty hnusný kolečka v jádře(nebo okolo) railu :) a žere to FPS! (zkuste hodnotu 1 a reloadtime 100 :D) barva protihráčů (enemymodel): cg_enemymodel "model/pm" (pm!!) cg_enemycolors "2222" - jako u color1 ! barva zaměřovače: ch_crosshaircolor "6" 0 - bílá 1 - červená 2 - zelená 3 - žlutá 4 - modrá 5 - fialová 6 - tyrkysová 7 - bílá 8 - černá 9 - červená
EFEKTY JMEN
--
Blikající jméno ^B/^b - označuje začátek blikání textu ^N - ukončovací znak efektu Pomocí písmen B a N se vám tak podaří udělat například efekt mizejícího jména: name "^B^1P.J.^4R^1i^4PP^1e^4R^N" Nebo jméno kde blikají jen některá písmenka: name "^B^1P.J.^N^4R^B^1i^N^4PP^B^1e^N^4R" Měnící se jméno ^F - označí text který bude viditelný první polovinu sekundy ^f - označí text který bude viditelný druhou polovinu sekundy ^N - ukončovací znak efektu Pomocí těchto dvou písmen lze tedy udělat například nick který bude střídat červenou a modrou barvu, jako příklad můj nick: name ^F^1RiPPeR^f^4RiPPeR Další možnost je udělat vtipný nick, třeba jako tento fuckující smajlík(©P.J.RiPPeR): name ^2(^4^F_^fo^N^7.^4o^2)^3.^F!^f.^N. No a do třetice máte možnost udělat i jen prostě blikající text jako pomocí ^b: name ^F^1P.J.^4R^1i^4PP^1e^4R^N Stínované jméno Stínování jména se dělá pomocí ^xRRGGBB, místo RRGGBB (red green blue) zadáme číslo barvy v HEX hodnotě (bez "#"!) Příklad podbarveného jména: name ^X0000ff^0R^2i^0PP^2e^0R *Uvedené efekty jmen nemusejí fungovat v každé modifikaci stejně nebo i nemusí fungovat vůbec.